קוואסאקי זד 650 A1! שנת 05/2019 מיד ראשונה! מד נסועה 2200 ק"מ בלבד! מצב חדש באחריות יבואן! אופנוע ה-Z650 החדש מצית מחדש את קבוצת הסופר נייקד במשקל בינוני... האופנוע הוא קל משקל, זריז ומושך את העין. המראה הוא "Z" לחלוטין הודות להשראה הייחודית שמעניק קונספט Sugomi של קוואסאקי והמנוע הקומפקטי והמעודכן בנפח 650 סמ"ק, מעניק ביצועים נמרצים. תגובת מצערת החלטית ומומנט מרשים החל מסל"ד נמוך. שילדת העריסה החדשה שוקלת 15 ק"ג בלבד, ומבטיחה התנהגות ספורטיבית וקלילה. בקיצור, זה "Z"! אפשרות החלפה ותשלומים! מימון מלא בהוראת קבע! נמצא באישימוטו הרצל 115 הסדנא 11 ת"א 052-6456969,03-6814181!
סאן יאנג גוריד 125 החדש! שנת 10/2019 מיד ראשונה! מד נסועה 3400 ק"מ! חדש באחריות יבואן! סאן-יאנג ג'וירייד 125 - מהקטנועים הנמכרים ביותר בישראל - כבר כמעט שני עשורים - קיבל שדרוג משמעותי שעשה אותו יותר מודרני, יותר בטוח, יותר יעיל והכי פרקטי שיש. נתונים טכניים: צילינדר יחיד, 124.9 סמ"ק, 14 כ"ס, הזרקת דלק, קירור נוזל, תמסורת וריאטור גלגל קדמי 110/90-13, אחורי 130/70-12, מערכת בלימה משולבת CBS, דיסק קדמי 240 מ"מ, דיסק אחורי 200 מ"מ, משקל מלא 155 ק"ג, גובה מושב 760 מ"מ, מיכל דלק 7.6 ל' אפשרות החלפה ותשלומים! מימון מלא בהוראת קבע! נמצא באישימוטו הרצל 115 הסדנא 11 ת"א 052-6456969,03-6814181!
קוואסאקי זד 800! שנת 2015 מיד 3! מד נסועה 38000 ק"מ! מצב מצוין שמור מרוכב מבוגר ששמר! אין כמעט חלק באופנוע שלא קיבל עדכון או הוחלף לחלוטין, והדבר הראשון שקופץ לעין הוא כמובן העיצוב. זה לא שה-750 נראה מיושן, ממש לא, אך התרגלנו אליו. הדגם החדש מקבל חלק מהקווים של ה-Z הגדול, אך מבלי להיות גרוטסקי. האופנוע נראה גדול, הקווים חדים, והוא משדר בדיוק את הגלים שסטריטפייטר אמור לשדר. בקוואסאקי לא חיפפו אפילו לשנייה והאופנוע עמוס פרטים בכל פינה שלא מסתכלים. כמעט כל קו באופנוע מייצר את האות Z. תנוחת הישיבה על האופנוע נוחה, הכידון החדש שטוח ומעט גבוה יותר ומייצר בדיוק את הכיפוף הטבעי שהיינו מצפים למצוא באופנוע כזה. המושב נוח באופן מפתיע, לא קרוזר-בולס-אוטובאנים, אבל את כביש 6 תחצו מצד לצד ואולי גם הפוך מבלי להרגיש צורך מיוחד לעצור להרפיה. גם למורכב יש כסא סביר. המנוע המוכח מהדגם הקודם קיבל תוספת לקוטר הצילינדר מ-68.4 ל-71 מ"מ, וכעת הנפח עומד על 806 סמ"ק. לועות היניקה הוארכו והורחבו במטרה לעבות את המומנט בסל"ד נמוך, וכן נעשו שינויים נוספים במנוע בכדי להוריד במשקל של החלקים המסתובבים ולייצר מנוע חלק ומהיר יותר. השינויים הללו מביאים את ה-Z החדש להספק מוצהר של כ-111 כ"ס ו-8.5 קג"מ, המושגים ב-10,200 ו-8,000 סל"ד בהתאמה. הספק 113 כ"ס (83 קילוואט) ב-10,200 סל"ד מומנט 8.5 קג"מ (83Nm) ב-8,000 סל"ד משקל רטוב של 231 ק"ג מיכל דלק של 17 ליטר אפשרות החלפה ותשלומים! מימון מלא בהוראת קבע! נמצא באישימוטו הרצל 115 הסדנא 11 ת"א 052-6456969,03-6814181!
ימהה איקס מקס 300 איירון! שנת 06/2019 מיד ראשונה! מד נסועה 11000 ק"מ בלבד! משקף, כיסוי bcd! ה- XMAX 300 TECH MAX הוא קטנוע פרימיום מפתיע ומרשים בסגנון ייחודי המטביע חותם של יוקרה. קטנוע עמוס בסטייל מסנוור, שגורם לכל דבר סביבו להראות נכון ונחשק יותר. מושב נוח, עיצוב מרשים וגרפיקה אופנתית הזועקת ספורט ויוקרה, הם רק חלק קטן מחבילת הפינוקים המגיעה עם ה- TECH MAX. לוח שעונים מהודר עם מד מהירות ארוז בטבעת כרום מרשימה, משתלב בצבעי האפור מט הייחודיים לדגמי ה- TECH. תאורת LED חדשנית והשקעה בפרטים הקטנים, מוסיפות לתחכום ולעוצמה של גרסת הביצועים הייחודית. מנוע ה- 300 סמ"ק החסכוני מעניק לקטנוע זה יעילות, זריזות וחסכון בדלק. עם שטח אחסון גדול מתחת למושב הדו-מפלסי משולב העור וריפודי העור היוקרתיים מול ברכי הנוסע, זהו הקטנוע היוקרתי והמרשים בקטגוריה שקובע שוב סטנדרטים חדשים. ה- XMAX 300 TECH MAX מרשים, יעיל ומאובזר, תכונות אלו סחפו את אירופה שהצביע ברגליים והכתירה את הקטנוע לנמכר ביותר בקטגוריה בשנת 2018. זאת אמירה אופנתית שקובעת רף חדש של ריגוש. חבילת ביצועים קומפקטית עם מזלג קדמי של אופנוע ותכנון ארגונומי פורץ גבולות, הופכים אותו לקטנוע היוקרתי בקטגוריה. צילינדר 1 בנפח של 292 סמ"ק 27.6 כוחות סוס 29 קג"מ משקל מלא 179 ק"ג מיכל דלק של 13 ליטר אפשרות החלפה ותשלומים! מימון מלא בהוראת קבע עד 72 תשלומים! נמצא באישימוטו הרצל 115 הסדנא 11 ת"א 052-6456969,03-6814181!
ב.מ.וו GS1200 ! שנת 2017 ! יד 2 ! מד נסועה 53,000 ק"מ ! ה-R1200GS משתדרג ל-2017, וגם מקבל גרסת ראלי קרבית לשטח. מנוע בוקסר 1,170 סמ"ק 125 כ"ס ב-7,750 סל"ד עם 12.7 קג"מ ב-6,500 סל"ד הזרקה עם מצערות חשמליות ומצבי ניהול, בקרת החלקה, בקרת שיוט, קוויקשיפטר לשני כיוונים, 6 הילוכים עם מצמד הידראולי מחליק בגרסת הראלי הוחלפו מספר מערכות וחלקים על מנת להפוך את ה-R1200GS לקרבי יותר לשטח השינויים אמנם לא רבים, אולם הם משמעותיים. ראשית, גרסת הראלי מקבלת את מערכת המתלים עם הסט-אפ של גרסת האדוונצ'ר. הגלגלים הם חישוקי שפיצים, כמו אלו המגיעים ארצה על הגרסה הרגילה, אולם את צמיגי הכביש מחליפים כעת צמיגים דו-שימושיים קרביים של קונטיננטל מדגם TKC80. פרט לכך יש משקף מקוצר, רגליות רוכב רחבות, מגן גחון, וגם מושב אנדורו שטוח, אם כי בארץ הוא יוצע כאופציה אל מול המושב המקורי. משקל מלא 244 ק"ג מיכל דלק ל 20 ליטרים ! שמור במצב מצוין עם תוספות! אפשרות החלפה ותשלומים! מימון מלא בהוראת קבע עד 72 תשלומים! נמצא באישימוטו הרצל 115 הסדנא 11 ת"א 052-6456969,03-6814181!
ימהה דיוורז'ן 600! שנת 2009 מיד 3! מד נסועה 115000 ק"מ! כלי שמור ומטופל מרוכב מבוגר! אפשרות החלפה ותשלומים! זה מתחיל בעיצוב מאוד חביב. לא מאיים כמו של אופנועי הסופר ספורט, אבל גם לא יומרני, אלא משהו ידידותי עם קריצה לשני עולמות � לעולם הספורטיבי עם פיירינג חלקי וחד שמגיע ממסכת החזית וזורם אחורנית, וכן לעולם האופנועים העירומים, עם הבלטה ברורה של המנוע, תיבת ההילוכים וצנרת האגזוז מלפנים. המתלים של הימאהה הזה עושים עבודה טובה בכל הקשור לספיגה והתמודדות עם חוסר האחידות של המצע. אף בור לא מוציא אותו משלוותו מנועי ה-4 צילינדרים בנפח זה ידועים בחיבתם לסל"ד גבוה וגם זה של הדיוורז'ן אינו שונה, אבל אין שום בעיה להתנהל עמו במהירות איטית ובסל"ד שסובב את ה-3,000 או אפילו לנוע בסל"ד סרק בהילוך ראשון ללא השתנקויות וזה נפלא בעיר. 76.4 כוחות סוס שמתקבלים ב- 10,000 סל"ד. 6.1 קג"מ ב- 6,100 סל"ד. משקל 211 ק"ג מיכל דלק בנפח 17.3 ליטר מימון מלא בהוראת קבע! נמצא באישימוטו הרצל 115 הסדנא 11 ת"א 052-6456969,03-6814181!
ימהה MT 10! שנת 03/2018 מיד 2! מד נסועה 11000 ק"מ בלבד! שמור כמו חדש ללא תאונות! ה-10-MT נחשב לכבשה השחורה והעצבנית במשפחה ומתבלט בעיקר בזכות מנוע קרוספליין המחזיק 160 סוסים באורווה שורה תחתונה: ימאהה דאגה לחוליגנים האמתיים שבינינו, והרכיבה את מנוע העל של ה-YZF-R1 על אופנוע סטריט פייטר קטן ממדים. הוא הושק ביפן בשנת 2015 ונחת בישראל שנה לאחר מכן על פלטפורמת הסופרבייק האלמותי, YZF-R1, ונשלח לקרב על מנת להוות תשובה יפנית ראויה אל מול חוליגנים אירופאים כגון ב.מ.וו S1000R, אפריליה טואנו 1100RR וק.ט.מ סופר-דיוק 1290R. נפח 998 סמ’‘ק הספק 160 כ’‘ס ב-9,000 סל’‘ד מומנט 11.3 קג"מ ב-9,000 סל"ד משקל רטוב 210 ק’‘ג נפח מיכל דלק 17 ליטר תצרוכת דלק 21 ק"מ לליטר (נתוני יצרן) אפשרות החלפה ותשלומים! מימון מלא בהוראת קבע עד 72 תשלומים! נמצא באישימוטו הרצל 115 הסדנא 11 ת"א 052-6456969,03-6814181!
סוזוקי SV 650! שנת 2018 מיד ראשונה! מד נסועה 20000 ק"מ! שמור במצב מצוין עם תוספות! אגזוז משקף מחרשה ועוד! האופנוע הזה הוא בדיוק אבל בדיוק כמו שאופנוע נייקד עם פוזה ספורטיבית אמור. הוא לא אופנוע ספורט ואל תצפו שיהיה, אבל הוא ייתן לכם להרגיש ככה. המנוע חזק, גמיש ועתיר מומנט, בצירוף רוחב מיכל צר במיוחד, התחושה היא קלילה ודינמית מאוד. מינימליסטי ונקי, קווים מעוגלים ונעימים מאוד לעין, פנס קדמי עגול קלאסי , פנס אחורי עם פוזה ספורטיבית, ויש גם טאצ' אירופאי ששואב ישירות מהעיצוב האיטלקי עם שלדה מוחצנת ויפה. מנוע: וי-טווין 90 מעלות, 645 סמ"ק, 8 שסתומים, DOHC . קירור: נוזל. הזרקת דלק אלקטרונית. הילוכים: שש. הספק: 75 כ"ס (56 קילוואט) ב-8,500 סל"ד מומנט: 6.5 קג"מ (64Nm) ב-8,100 סל"ד מיכל דלק: 14 ליטר. משקל: 198 קילוגרם כולל נוזלים. אפשרות החלפה ותשלומים! מימון מלא בהוראת קבע! נמצא באישימוטו הרצל 115 הסדנא 11 ת"א 052-6456969,03-6814181!
קימקו Ak 550 A1! שנת 03/2018 מיד ראשונה! מד נסועה 30000 ק"מ! שמור במצב מצוין כולל היסטורית טיפולים! הסופר טורינג של Kymco מציג עיצוב ספורטיבי ויוקרתי, מבנה קל משקל, חלוקת משקל אופטימאלית, מרכז כבידה נמוך, שני מצבי כוח, מערכת בלימה ABS, תנוחת רכיבה נוחה המאפשרת תמרון ועוד מנוע ה- 550 סמ"ק החדש של ה-AK550 בתצורת טווין-מקבילי, בעל קירור נוזל ושני צילינדרים, לבעלי רישיון A1 עם הספק של 46.5 כ"ס. נפח : 550.4 סמ"ק משקל : 226 ק"ג מיכל דלק : 15 ליטר אפשרות החלפה ותשלומים! מימון מלא בהוראת קבע! נמצא באישימוטו הרצל 115 הסדנא 11 ת"א 052-6456969,03-6814181!
קוואסאקי זד 900! שנת 2017 מיד 3! מד נסועה 38000 ק"מ! שמור במצב מצוין עם תוספות! ה-Z900 הוא אופנוע חדש לחלוטין ולא שדרוג כזה או אחר של ה-Z800. המנוע בכלל נלקח מה-Z1000, והנפח בו הוקטן ל-948 סמ"ק. ההספק המקסימלי עומד על 125 כ"ס ב-9,500 סל"ד והמומנט 10 קג"מ ב-7,700 סל"ד, אולם חלק ניכר ממנו מגיע כבר ב-6,000 סל"ד. השלדה חדשה לגמרי, עשויה מצינורות פלדה, ועל-פי קוואסאקי היא קשיחה וקלה במיוחד – 13.5 ק"ג. הפרונט הפוך בקוטר 41 מ"מ, והוא מציע כיוון עומס קפיץ ושיכוך החזרה, כמו הבולם האחורי מאחור שמחובר אל זרוע אחורית חדשה. הגלגלים חדשים גם הם, הבלמים הקדמיים בקוטר 300 מ"מ, ובאופן מפתיע הקליפרים קונבנציונליים ולא רדיאליים כמו שצו האופנה מחייב. גובה המושב 795 מ"מ, המשקל המלא 210 ק"ג, ומיכל הדלק בנפח 17 ל'. אפשרות החלפה ותשלומים! מימון מלא בהוראת קבע! נמצא באישימוטו הרצל 115 הסדנא 11 ת"א 052-6456969,03-6814181!