משומשים


יד 1 עם 11,200 ק"מ עליה לכביש ביוני 2018 אז ה-S 1000 R הוא הרודסטר שלך – חיוני ביותר, אך ממוקסם להנאה טהורה מרכיבה. המנוע האגרסיבי שלו, המפיק 165 כ"ס (121 קילו-ואט) ימרח חיוך על פניך עם כל סחיטה של ידית המצערת. והצליל העשיר של מפלט HP אחורי חדש מטיטניום לא משאיר מקום לספק: ככה נשמעים החיים על המסלול המהיר. אדרנלין על שני גלגלים. העיצוב. חלק קוראים לו "נייקד", אנו פשוט מכנים אותו "מתרכז בדברים החיוניים". הגנים של אחיו, ה-S 1000 RR, די ברורים: עיצוב אגרסיבי עם חלק אחורי פונה מטה וחלק קדמי פונה מטה, פנים ייחודיים ומפוצלים וזימים אופייניים. פנל החיפוי הצדדי צומצם באופן ניכר והצביעה המדויקת ברורה: העברת הכוח אינה הדבר היחיד הטהור ונטול הפשרות שיש כאן. שלושה צבעים מדגישים את אופיו של האופנוע: מוטור-ספורט, אפור קטלאני ואדום/שחור מרוצים מטאלי. המקור לכל היכולות הדינמיות: המנוע. מנוע עתיר ביצועים, 4 צילינדרים בטור, הישר מה-RR. הוא עומד בדרישות זיהום האוויר יורו 4 ותקנות פליטת הרעשים החדשות, והספקו עלה ל-165 כ"ס (121 קילו-ואט). מומנט לינארי במיוחד וכוח הנעה קבוע לאורך כל טווח מהירות המנוע. מצערת E-Gas מאפשרת לך להעביר את הכוח הזה בצורה מדויקת יותר. ומערכת העזר להחלפת הילוכים, שנבדקה במסלולי המרוצים, מאפשרת לך להחליף הילוכים בלי להשתמש במצמד: יותר יכולות דינמיות וזמני תגובה קצרים יותר – ברוך הבא לעולם חדש. מקום להתאמות. הציוד. כסטנדרט, הוא מציע שני מצבי רכיבה: גשם וכביש. "Rain" מספק תגובת מצערת עדינה, תוך התאמת מערכת ה-BAS וה-ASC לכבישים רטובים. במצב "Road" תגובת המצערת היא אופטימלית ומערכות ה-ABS וה-ASC מותאמות לאספלט יבש. באפשרותך להוסיף שני מצבים אופציונליים: Dynamic ו-Dynamic Pro. במקרה זה, מערכת ה-ABS Pro מספקת לך השהיה מושלמת גם בפנייה, DTC, בקרת אחיזה דינמית ומגביל מסלול רחבת הטיפולים. המצב Dynamic Pro מאפשר גם התאמה אישית של ההגדרות. לכן יש רק מגבלה אמיתית אחת: אתה. חישה ללא פשרות. התאמה אישית של אופציות. לרעב הבלתי נגמר שלך לרכיבה בדרכים עקלקלות יש שתי חבילות של אביזרים מיוחדים. חבילת ספורט מקיימת את ההבטחה. היא כוללת מערכת עזר להחלפת הילוכים, בקרת שיוט ומצב רכיבה Pro כולל מצבי רכיבה Dynamic ו- Dynamic Pro‏, DTC‏, ABS Pro, מגביל מסלול רחבת הטיפולים ובקרת התחלת הנסיעה. מצד שני, חבילת ה-Dynamic, כוללת שלדה אלקטרונית DDC, ידיות מחוממות, פנסי איתות מסוג LED וספוילר מנוע. ועם גלגלים מחושלים של HP, האופנוע שלך שוקל 2.4 ק"ג פחות מזה שבייצור סדרתי, אך הוא עמוס באופי.

יד 2 שנת 2018 - עלה לכביש באמצע שנת 2019 220 ק"מ בלבד. אופנוע במצב חדש לגמרי. ה-GSX-R, או ג'יקסר בשפת הרוכבים, הפך לשם דבר. לאייקון. למושא חלומות של רוכבים רבים. לא רק בגלל היכולות הספורטיביות שלו, שהתקדמו לחזית בכל דור ודור של האופנוע הזה, אלא גם – ובעיקר – בגלל מכלול התחושות המיוחד שתמיד היו לו, עם מנוע 4 צילינדרים שמאז ומתמיד נתן חספוס מיוחד וסאונד ייחודי, ועם הילה מיוחדת סביב הדגם הזה, שתמיד הייתה הרבה יראה של כבוד סביבו. אם רכיבה על אופנוע ספורט על מסלול מרוצים זו חוויה מזוקקת, אז רכיבה על אופנוע ספורט בנפח 1,000 סמ"ק עם 200 כ"ס זו חוויה משכרת וממכרת, ורכיבה על הג'יקסר 1000 R כבר מטריפה את כל החושים. המנוע חזק. מאוד חזק. 200 כוחות סוס ו-14,500 סל"ד (ממנוע ליטר, כן?) יביאו את האופנוע ורוכבו ל-100 קמ"ש תוך פחות מ-3 שניות, בהילוך ראשון כמובן (ההילוך הראשון נגמר ב-160 קמ"ש!). ל-200 קמ"ש לא מדדנו, אבל הוא מגיע לשם להערכתנו תוך 7 שניות, ובכל מקרה זה מהר מאוד! אבל זה לא רק ההספק הסופי, אלא גם – ובעיקר – הגמישות והמומנט הזמין. אפשר לצאת למשל מהפניות הצפופות בסל"ד ביניים ואפילו נמוך, ועדיין לקבל תאוצה מרשימה שתטיס את האופנוע מהפנייה כמו טיל בליסטי. וזה כיף. הו, כמה שזה כיף! זה, אגב, היתרון של אופנוע ליטר – שאפשר לרכוב איתו בסל"ד נמוך ועדיין ליהנות מתאוצה טובה. ולמה לרכוב בסל"ד נמוך? ובכן, כי רכיבה על אופנוע ליטר במסלול מרוצים דורשת כושר גופני גבוה וכושר רכיבה גבוה. את שני אלה יש לנו במידה רבה, ועדיין – אחרי יום רכיבה מלא על המסלול צריך גם לנוח, והרכיבה בסל"ד נמוך מאפשרת את זה. מערכת תזמון השסתומים המשתנה, שהגיעה לג'יקסר 1000 ישירות מה-GSX-RR – אופנוע ה-MotoGP של סוזוקי – בהחלט מורגשת ועושה פה את העבודה.

אחד הדגמים המצליחים ביותר בתולדות האופנועים, מופת של טכנולוגיה עם מנוע V4 עתיר חידושים וחזק, שלדת אלומיניום חזקה וקלה, איכות ייצור ותפקוד במגוון רחב של משימות. הדגם נולד עם נטייה ספורטיבית מובהקת, המשך ישיר למשפחת VF-R שנולדה ב-1982 בגרסאות מ-400 ועד 1000 סמ"ק, ל-VFR750 אף יוצרה גרסת הומולוגציה לסופרבייק העולמי שהומצא ב-1988, RC30 שלקח אליפות עולם ב-1988/89. אותם גנים ספורטיביים נותרו עם ה-VFR גם כשהלך והתרחק מהספורט הטהור (לא בגללו אלא הספורטיביים פשוט הפכו קיצוניים יותר ויותר), והמציא למעשה את נישת "ספורט-תיור". גם כספורט תורר המשיך ה-VFR להיות סמן טכנולוגי, אותה זרוע אחורית חד-צידית אייקונית שהופיעה ב-1990 לא היוותה חידוש, ב.מ.וו עשו את זה קודם, אולם מכיוון שהונדה מכרה "קצת" יותר אופנועים באותה תקופה הזרוע הזאת נכנסה לספרים ולא עזבה את הדגם עד היום וטוב שכך. במהלך שנות חייו הרבות ה-VFR חווה שינויים במכלולים רבים, קטרי גלגלים שונים, נתוני מנוע ושילדה, מערכות פליטה, שינוי משמעותי הוכנס ב-1998 עם מנוע מבוסס RC45 בנפח 782 סמ"ק (להלן "800") וב-2002 עם התקנת מערכת VTEC. מערכת זו נועדה לפתור את נחיתות הנפח של ה-VFR בתחום הספורט תיור שם נרשמה צמיחה רבתי בנפחים ובביצועים

עלייה לכביש בחודש יולי 2016 מד נסועה 40,000 ק"מ ה-MT-10 של ימאהה הוא חתיכת סיפור וחתיכת אופנוע, והוא סופר-נייקד מהטובים שיש בשוק בשנת 2016 הגיעה הבשורה: ימאהה לקחו את ה-R1 מהדגם האחרון, הפשיטו אותו, ואל משפחת ה-MT הצטרף אח חדש, גדול ושרירי, שכצפוי נקרא MT-10. מפרט טכני מנוע : תצורה 4 צילינדרים בשורה קרוספליין, 998 סמ"ק, 16 שסתומים, DOHC, קירור נוזל הזנת דלק הזרקת דלק עם מצערות חשמליות ו-3 מצבי ניהול מנוע הספק 160.4 (118 קו"ט) כ"ס ב-11,500 סל"ד מומנט 11.3 קג"מ (111Nm) ב-9,000 סל"ד קוטר קדח, מהלך בוכנה 79.0, 50.9 מ"מ יחס דחיסה 12.0:1 הילוכים 6 עם מצמד בתפעול מכאני שלדה ומכלולים : תצורה דלתאבוקס מאלומיניום מתלה קדמי מזלג טלסקופי הפוך של KYB, כיוונים מלאים, מהלך 120 מ"מ מתלה אחורי זרוע אלומיניום עם בולם יחיד של KYB ומערכת לינקים, כיוונים מלאים, מהלך 120 מ"מ בלמים קדמי: צמד דיסקים צפים בקוטר 320 מ"מ עם קליפרים רדיאליים 4 בוכנות; אחורי: דיסק בקוטר 220 מ"מ עם קליפר צף בוכנה בודדת; מערכת ABS לא ניתנת לניתוק צמיגים ברידג'סטון S20F ו-S20R קדמי: 120/70ZR17; אחורי: 190/55ZR17 ממדים : אורך כולל 2,095 מ"מ בסיס גלגלים 1,400 מ"מ גובה מושב 825 מ"מ זווית היגוי 24 מעלות מפסע 102 מ"מ נפח מיכל דלק 17 ל' משקל מלא כולל דלק 210 ק"ג תצרוכת דלק מדודה ממוצעת 12 ק"מ/ל'

קוואסאקי נינג'ה 125 יד 01 מד נסועה 2180 ק"מ אופנוע במצב חדש !!! אפשרות החלפה ותשלומים! מימון מלא בהוראת קבע! נמצא באישימוטו הרצל 115 הסדנא 11 ת"א 052-6456969,03-6814181! המסלול קורא לטובים ביותר, להגשים את החלום. לרכב מהר, או לטוס נמוך, זו רק בחירה של דרך חיים. אופנוע ה-Ninja 125 פותח את הדלת לעולם של ריגושים ועצמה שרק המסלול המהיר יכול להציע. מורשת של מהירות וטכנולוגיה פורצת דרך, היישר ממסלול המרוצים, אל החיים המרגשים שבחרת לחיות. באופנוע הנינג'ה 125 מנוע 125 סמ"ק עצמתי ארוז בחליפה אווירודינאמית שתוכננה לחתוך את האוויר ביעילות המרבית. המנוע הגמיש מספק את הכוח ביעילות גם בסל"ד נמוך ובינוני ובנוי למקסימום ביצועים עם חיסכון מרבי. אופנוע ה-Ninja 125 מתוכנן לחוויית הרכיבה הטהורה ביותר ולחיבור העוטף ביותר עם הרוכב חובב הריגושים. ישיבה מעורסלת בתוך המושב כשהראש מביט קדימה בריכוז מתחת לזרם האוויר אותו עיצב משקף האופנוע. מכל הדלק הגדול ושלדת הצינורות האייקונית, שתוכננה בהשראת ה- H2 האגדי, מציבות את הרוכב במרכז החלום שהופך למציאותי מאי פעם – להוביל במרוץ החיים. הנינג'ה 125 הוא הבסיס לחיים של דיוק, מהירות וניצחון בכל דרך שתציב לעצמך. זהו אופנוע שמסמן את המטרה והיעד ומכוון אותך אליהם. זהו האופנוע שהופך לחלק ממך בדרך ונשאר אתך גם אחרי שסיימת את הרכיבה. לדגם נינג'ה זה מרווח טיפולים של 12,000 ק"מ!

קוואסאקי ZX-10R ! נינג'ה 10 החדש עם המנוע המשופר ! שנת 2019 מיד שניה ! מד נסועה 8700 ק"מ ! כלי חדש לחלוטין באחריות יבואן ! ה-Ninja ZX-10R, הוא אופנוע סופר ספורט עם שלדה סופר קשיחה וקלילה ומנוע 998 סמ"ק המבוסס על טכנולוגיות הנמצאות בשימוש במרוצי אופנועים. הדגם החדש קל ב-10 קילוגרמים יותר מהישן, עובדה שמאפשרת לו זווית מסמרת שיער בסיבובים והטיות. אופנוע ה-Ninja ZX-10R עבר שדרוג אלקטרוני - מערכת בקרה משופרת שמתערבת באופן אוטומטי בלתי מורגש במקרה שהגלגלים מחליקים יותר מהרצוי. אפשרות לשליטה בכוח שעובר לגלגלים - וכל זה מוצג בתצוגת LCD היי-טקיסטית למראה. המנוע שלאופנוע הנינג'ה ZX-10R עבר חידוש מקיף ונותן תחרות ראויה לאופנועי הסופר ספורט עם כ-213 כוחות סוס "רשמיים" ומהירות של יותר מ 300 קמ"ש. הנינג'ה ZX-10 הוא אופנוע סופר ספורט עוצמתי ומהיר. אם תרצה לתפוס אותו, אין זמן להתמהמה. אפשרות החלפה ותשלומים! מימון מלא בהוראת קבע! נמצא באישימוטו הרצל 115, הסדנא 11 תל אביב 03-6813063,052-6456969!