ימאהה MT-10


עלייה לכביש בחודש יולי 2016 מד נסועה 40,000 ק"מ ה-MT-10 של ימאהה הוא חתיכת סיפור וחתיכת אופנוע, והוא סופר-נייקד מהטובים שיש בשוק בשנת 2016 הגיעה הבשורה: ימאהה לקחו את ה-R1 מהדגם האחרון, הפשיטו אותו, ואל משפחת ה-MT הצטרף אח חדש, גדול ושרירי, שכצפוי נקרא MT-10. מפרט טכני מנוע : תצורה 4 צילינדרים בשורה קרוספליין, 998 סמ"ק, 16 שסתומים, DOHC, קירור נוזל הזנת דלק הזרקת דלק עם מצערות חשמליות ו-3 מצבי ניהול מנוע הספק 160.4 (118 קו"ט) כ"ס ב-11,500 סל"ד מומנט 11.3 קג"מ (111Nm) ב-9,000 סל"ד קוטר קדח, מהלך בוכנה 79.0, 50.9 מ"מ יחס דחיסה 12.0:1 הילוכים 6 עם מצמד בתפעול מכאני שלדה ומכלולים : תצורה דלתאבוקס מאלומיניום מתלה קדמי מזלג טלסקופי הפוך של KYB, כיוונים מלאים, מהלך 120 מ"מ מתלה אחורי זרוע אלומיניום עם בולם יחיד של KYB ומערכת לינקים, כיוונים מלאים, מהלך 120 מ"מ בלמים קדמי: צמד דיסקים צפים בקוטר 320 מ"מ עם קליפרים רדיאליים 4 בוכנות; אחורי: דיסק בקוטר 220 מ"מ עם קליפר צף בוכנה בודדת; מערכת ABS לא ניתנת לניתוק צמיגים ברידג'סטון S20F ו-S20R קדמי: 120/70ZR17; אחורי: 190/55ZR17 ממדים : אורך כולל 2,095 מ"מ בסיס גלגלים 1,400 מ"מ גובה מושב 825 מ"מ זווית היגוי 24 מעלות מפסע 102 מ"מ נפח מיכל דלק 17 ל' משקל מלא כולל דלק 210 ק"ג תצרוכת דלק מדודה ממוצעת 12 ק"מ/ל'


  • משלוח: